وبلاگ

طرز تهیه بیسکوییت های نرم و اسفنجی

طرز تهیه بیسکوییت های نرم و اسفنجی : اینها لطیف ترین و پف دارترین بیسکویت های خانگی هستند که تا به حال درست کرده ایم. دستور ما به آرد، کره، بکینگ پودر و شیر نیاز دارد. این بیسکویت ها بزرگ، بلند، لطیف و خوشمزه هستند.

راز بهترین بیسکویت چیست؟

ما بیسکویت های زیادی درست کردیم. در اینجا دو چیز برای درست کردن بهترین بیسکویت ها پیدا کرده ایم: کره سرد و بکینگ پودر.

در این دستور پخت بیسکویت خانگی، کره خیلی سرد را به آرد همه منظوره، نمک و بکینگ پودر برش می دهیم. کره طعم این بیسکویت ها را باورنکردنی می کند. همچنین به سبک، هوا و لطیف شدن خرده نان کمک می کند.

برای این بیسکویت های خاص، ما به جای خرید آرد خود جوش، بیکینگ پودر و آرد را خودمان مخلوط می کنیم. آرد خود جوش آرد، بکینگ پودر و نمک از قبل مخلوط شده است. هیچ ایرادی در آن وجود ندارد، و وقتی از دستور پخت درست استفاده می کنید، اضافه کردن مواد اضافی را کاهش می دهد.

در این مورد، هر چند، ما بیش از حد معمول بیکینگ پودر اضافه می کنیم. اگر از آرد خود برآمده استفاده می کنید، بکینگ پودر کافی به خمیر بیسکویت اضافه نمی شود. بنابراین، اگر آرد خود جوش تمام چیزی است که دارید، از آن استفاده کنید، اما 2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر اضافی را با هم مخلوط کنید.

من می دانم که به نظر می رسد مقدار زیادی بکینگ پودر است، اما به من اعتماد کنید. بیکینگ پودر اضافی موجود در این دستور پخت بیسکویت، بازی را برای درست کردن نرم ترین و لطیف ترین بیسکویت های خانگی تغییر می دهد.

طرز تهیه بیسکویت

شما دو گزینه برای درست کردن اینها دارید. روش ترجیحی من بیرون آوردن غذاساز است. این یک ابزار عالی برای برش کره سرد در مخلوط آرد ما است زیرا سریع است. ما از آن برای درست کردن پوسته پای تمام کره ای مورد علاقه خود به همین دلیل استفاده می کنیم. وقتی کره را داخل آرد برش میزنید باید تا حد امکان سریع عمل کنید تا کره گرم نشود.

اگر نمی‌خواهید غذاسازتان را بیرون بیاورید، می‌توانید از دستان خود یا یک کاتر شیرینی‌پز برای استفاده از کره و آرد استفاده کنید – ما این کار را هنگام درست کردن بیسکویت‌های قطره‌ای آسان خود انجام می‌دهیم.

نکته: اگر کره شما شروع به گرم شدن کرد، کاسه را با آرد و کره به مدت 5 تا 10 دقیقه در یخچال قرار دهید.

وقتی با کره و آرد خوردیم، شیر را مخلوط کرده و خمیر را درست می کنیم. خیلی ساده.

هنگام تهیه بیسکویت از وردنه استفاده نمی کنیم. در عوض خمیر را با انگشت فشار می دهیم. در ویدیوی ما می توانید خمیر را مشاهده کنید.

ابتدا خمیر را به شکل یک مستطیل درشت فشار می دهیم و سپس کناره ها را مانند یک حرف وسط تا می کنیم. سپس مستطیل جدید را می چرخانیم، آن را فشار می دهیم و دوباره این کار را انجام می دهیم.

اگر خمیر به آن نیاز داشته باشد، برای بار سوم این کار را انجام می دهیم و سپس آن را به شکل مستطیل نهایی فشار می دهیم و بیسکویت ها را برش می دهیم. اگر هر یک از اینها گیج کننده به نظر می رسد، قول میدم سخت نیست.

طرز تهیه بیسکوییت های نرم

بیسکویت های کرکی مورد علاقه ما

آماده سازی 15 دقیقه پخت و پز 15 دقیقه در مجموع 30 دقیقه
اینها لطیف ترین و پف دارترین بیسکویت های خانگی هستند که تا به حال درست کرده ایم. دستور ما به آرد، کره، بکینگ پودر و شیر نیاز دارد. این بیسکویت ها بزرگ، بلند، لطیف و خوشمزه هستند. روش ترجیحی من بیرون آوردن غذاساز است. این یک ابزار عالی برای برش کره سرد در مخلوط آرد ما است زیرا سریع است. اگر نمی‌خواهید غذاسازتان را بیرون بیاورید، می‌توانید از دست‌ها یا یک کاتر شیرینی‌پز برای استفاده از کره و آرد استفاده کنید (نکات در بخش یادداشت‌ها ارائه شده است).

شما نیاز خواهید داشت به :

2 فنجان (260 گرم) آرد همه منظوره، به یادداشت های مربوط به آرد خود برآمده مراجعه کنید.

بکینگ پودر 5 قاشق چایخوری

1/4 قاشق چایخوری جوش شیرین

1 قاشق غذاخوری شکر

1 قاشق چایخوری نمک دریایی خوب

6 قاشق غذاخوری کره سرد، به یادداشت ها مراجعه کنید

3/4 فنجان + 2 قاشق غذاخوری (207 میلی لیتر) شیر کامل یا دوغ

جهت ها

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید و یک تابه 10 یا 12 اینچی مخصوص فر را مانند تابه چدنی کنار بگذارید یا اگر ندارید، به جای آن یک ورقه پخت کنار بگذارید.

آرد، بکینگ پودر، جوش شیرین، شکر و نمک را در کاسه غذاساز مخلوط کنید. سه تا چهار بار نبض بزنید تا مخلوط شود.

کره سرد را به صورت مکعبی یا ورقه های نازک برش دهید، سپس آن را روی آرد در غذاساز پخش کنید. 5 تا 7 بار یا تا زمانی که کره به تکه‌های ریز تبدیل شود، نبض بزنید – برای مرجع، عکس‌ها و ویدیوهای ما را ببینید.

مخلوط کره و آرد را در یک کاسه بزرگ خالی کنید. وسط یک چاه درست کنید و سپس شیر (یا دوغ) را در آن بریزید. هم بزنید تا خمیر پشمالو شکل بگیرد.

خمیر را روی سطح کار کمی آرد پاشی شده منتقل کنید. روی آن کمی آرد بپاشید و خمیر را با دست کنار هم قرار دهید. ممکن است کمی چسبناک باشد، بنابراین در صورت نیاز آرد اضافه کنید.

بدون اینکه خمیر را زیاد کار کنید، آن را به صورت مستطیلی به ضخامت حدود 3/4 اینچ بکشید. خمیر را مانند یک حرف به یک سوم تا کنید – برای مرجع عکس ها و ویدیوی ما را ببینید. مستطیل را 90 درجه بچرخانید و سپس این کار را دو بار دیگر تکرار کنید.

خمیر را به صورت مستطیلی به ضخامت 1/2 تا 3/4 اینچ قرار دهید. سپس از یک کاتر بیسکویت برای برش بیسکویت های خود استفاده کنید – ما از یک کاتر گرد 3 اینچی استفاده می کنیم. کاتر را نچرخانید، زیرا لبه های بیسکویت را می بندد و از بالا آمدن آن ها جلوگیری می کند.

بیسکویت های برش خورده را در ماهیتابه (یا روی یک ورقه پخت) قرار دهید. نزدیک نگه داشتن آنها به یکدیگر به بلند شدن آنها کمک می کند.

ضایعات را به آرامی به هم فشار دهید و از آنها برای تهیه بیسکویت های بیشتری استفاده کنید، اما مراقب باشید که خمیر را زیاد کار نکنید، در غیر این صورت سفت می شوند.

بیسکویت ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه بپزید تا قهوه ای طلایی و ور بیایند. گرم سرو کنید. (منبع)

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...