وبلاگ

طرز تهیه پای توت فرنگی تازه

طرز تهیه پای توت فرنگی تازه : پای توت فرنگی ساده با توت فرنگی های تازه که با لعاب توت فرنگی سبک پوشانده شده و سپس با خامه زده شده روی آن می پوشانند.

چگونه بهترین پای توت فرنگی را درست کنیم

به دنبال یک پای ساده و متواضع هستید؟ شما آن را پیدا کرده اید. این پر از توت فرنگی های تازه و شیرین است که با لعاب توت فرنگی سبک پوشانده شده اند. لعابی که به اندازه کافی غلیظ است که توت فرنگی ها را در کنار هم نگه دارد، اما به اندازه کافی شل است تا چند توت فرنگی سرگردان روی بشقاب بیفتند. این کامل نیست – ما آن را دوست داریم. ناگفته نماند، آن توت فرنگی های سرگردان برای کشیدن کمی خامه فرم گرفته مناسب هستند.

دو بخش در این دستور وجود دارد – خمیر (پوسته) پای و ماده توت فرنگی.

چگونه خمیر پای کامل را بپزیم

چه خمیر پای بخرید و چه خمیر خانگی درست کنید، باید پوسته پای را بپزید. این 20 تا 30 دقیقه طول می کشد.

با پهن کردن مقداری خمیر پای و قرار دادن آن در ظرف پای شروع کنید (برای کمک، به ویدیوی دستور پخت کیک پای ما نگاهی بیندازید – در آن، خواهید دید که چگونه آن را درست می کنیم، آن را گرد می کنیم، آن را در ظرف پای قرار می دهیم و چین می دهیم. لبه ها).

در مرحله بعد، از یک چنگال برای سوراخ کردن ته پوسته پای استفاده کنید – این به جلوگیری از حباب زدن خمیر هنگام پخت کمک می کند. مقداری فویل آلومینیومی یا کاغذ روغنی به ته آن اضافه کنید سپس آن را با برنج، لوبیا خشک یا وزن پای وزن کنید. بپزید تا طلایی شود سپس فویل یا پوسته را بردارید و تمام پوسته را با برس تخم مرغ بشویید و کمی بیشتر بپزید. شستشوی تخم مرغ به براق و طلایی شدن پوسته پای کمک می کند، اما ته پوسته پای را نیز می بندد و از خیس شدن پوسته توت فرنگی جلوگیری می کند. پوسته پای را خنک کنید سپس پر کنید.

طرز تهیه فیلینگ توت فرنگی

ما واقعا دوست داریم برای این کار از توت فرنگی تازه استفاده کنیم. با له کردن حدود 2 فنجان توت فرنگی شروع کنید. مقداری شکر، نشاسته ذرت و طعم های اضافی (مثل وانیل و لیمو) اضافه کنید سپس بپزید تا حباب و غلیظ شود. – این لعاب توت فرنگی شماست.

سپس، توت فرنگی های بیشتری بریزید و به پوسته پای پخته و خنک شده اضافه کنید. چند ساعت در یخچال بگذارید سپس با خامه فرم گرفته روی آن را بمالید.

طرز تهیه پای توت فرنگی تازه

طرز تهیه پای توت فرنگی تازه

آماده سازی 45 دقیقه، پخت و پز 30 دقیقه، در مجموع 1 ساعت و 15 دقیقه
ما عاشق این پای توت فرنگی هستیم که با توت فرنگی تازه درست شده است. آنها با یک لعاب پوشیده شده اند که به اندازه کافی ضخیم است که توت فرنگی ها را در کنار هم نگه دارد، اما به اندازه کافی شل است تا چند توت فرنگی سرگردان روی بشقاب بیفتند. مقدار شکر برای این دستور پخت بسته به شیرینی توت فرنگی شما متفاوت است. به سلیقه خود اضافه کنید.

شما نیاز خواهید داشت

خمیر پای خنک شده برای یک پای 9 اینچی (دستورالعمل پوسته پای ما را ببینید)

5 فنجان (24 اونس یا 680 گرم) توت فرنگی ربع شده و پوست گرفته

1/4 فنجان (30 گرم) نشاسته ذرت

شکر 2/3 تا 3/4 فنجان (134 تا 150 گرم) با توجه به شیرینی توت فرنگی تنظیم شده است.

1/8 قاشق چایخوری نمک

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1/4 قاشق چایخوری عصاره بادام

1 قاشق غذاخوری آب لیمو

1 عدد زرده تخم مرغ

1 قاشق غذاخوری خامه

خامه فرم گرفته، اختیاری

خمیر را آماده کنید

خمیر پای را به اندازه ظرف پای باز کنید. خمیر را به آرامی به داخل ظرف فشار دهید تا کف و کناره های ظرف را صاف کند. (مواظب باشید خمیر را کشیده و کش ندهید). سپس از یک چاقو یا قیچی آشپزخانه استفاده کنید تا خمیر را تا 1/2 اینچ از لبه ظرف کوتاه کنید.

لبه های خمیر را زیر خود تا بزنید و یک حاشیه ضخیم تر و 1/4 اینچی ایجاد کنید که روی لبه ظرف قرار می گیرد. سپس، لبه ها را منقبض کنید. (می توانید این کار را در ویدیوی دستور پخت کیک پای خود مشاهده کنید).

پخت خمیر پای

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت (220 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک ورقه پخت را روی توری وسط فر قرار دهید.

کف پوسته را با چنگال سوراخ کنید (این کار از ایجاد حباب های هوا یا حباب در حین پخت جلوگیری می کند). روی پوسته را با دو ورق فویل آلومینیومی بپوشانید. (حتما فویل را به لبه های پوسته فشار دهید). سپس فویل را با برنج خشک، لوبیا خشک یا وزن پای پر کنید. 30 دقیقه در یخچال قرار دهید یا به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که سفت شود در فریزر قرار دهید.

پوسته پای را روی ورقه پخت از قبل گرم شده قرار دهید و دمای فر را به 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) کاهش دهید. 20 تا 30 دقیقه یا تا زمانی که پوسته طلایی شود بپزید.

با هم زدن زرده و خامه تخم مرغ در یک کاسه کوچک، شستن تخم مرغ را درست کنید. سپس، وزن برنج، لوبیا یا پای و فویل را از پوسته پای جدا کنید. کف و کناره‌های پوسته را با تخم‌مرغ بشویید. 3 تا 5 دقیقه تا زمانی که تخم مرغ خشک و براق شود بپزید. قبل از پر کردن، پوسته را کاملا خنک کنید. طرز تهیه پای توت فرنگی مرحله 1

پر کردن

2 فنجان توت فرنگی را به یک قابلمه کوچک اضافه کنید. توت فرنگی ها را له کنید تا حجیم شوند. شکر، نشاسته ذرت، عصاره وانیل، عصاره بادام، آبلیمو و نمک را اضافه کنید. روی حرارت متوسط بگذارید بجوشد و بپزید و گاهی هم بزنید تا شکر حل شود و لعاب غلیظ شود. 3 تا 5 دقیقه. کاملا خنک شود.

برای به پایان رساندن

3 فنجان توت فرنگی باقی مانده را با لعاب توت فرنگی خنک شده ترکیب کنید. هم بزنید تا توت فرنگی ها به خوبی پوشش داده شوند. قاشق توت فرنگی را داخل پوسته پای خنک شده بریزید. (منبع)

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی
طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی
طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی : طعم کلیدی در این، با...
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته : بستنی نوقا و پسته را امتحان...
طرز تهیه گرانیتای تمشک
طرز تهیه گرانیتای تمشک
طرز تهیه گرانیتای تمشک : امروزه کارامل شور را در همه...
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل : این دستور...
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی : این کیک کلمبا یک کیک...
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی : این کیک ریکوتا سیسیلی...
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته : این نئوپولیتن گیلاس...
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی ​
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی ​
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی  : کیک لیموی ایتالیایی...
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی : این دستور...
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی :مراحل تهیه...