وبلاگ

طرز تهیه سوپ سیب زمینی خامه ای

طرز تهیه سوپ سیب زمینی خامه ای : شما عاشق این سوپ سیب زمینی خانگی آسان با سیب زمینی، سبزیجات، سیر و آبگوشت خامه ای خوشمزه خواهید شد.

طرز تهیه سوپ سیب زمینی خامه ای از ابتدا

ما قبلاً سوپ سوسیس و سیب زمینی و این سوپ دلپذیر سیب زمینی و تره فرنگی را با شما به اشتراک گذاشته ایم. حالا وقت آن است که این سوپ سیب زمینی آسان، خامه ای و مجلل را به اشتراک بگذارید.

وقتی دیدید درست کردن این سوپ چقدر آسان است، همیشه آن را درست می کنید! سوپ ساده است بنابراین موادی که استفاده می کنید اهمیت دارد. این خلاصه برای شماست:

سیب زمینی: می توانید از هر نوع سیب زمینی استفاده کنید، اما استفاده از سیب زمینی طلایی یوکان را به شدت توصیه می کنیم. نیازی به پوست کندن آنها نیست و وقتی پخته می شوند کره ای هستند و تقریباً در دهان ذوب می شوند. ما از سیب زمینی طلایی یوکان برای تهیه پوره سیب زمینی و این سیب زمینی های برشته ترد نیز استفاده می کنیم. اگر نمی توانید آنها را پیدا کنید، سیب زمینی قرمز یا سفید و همچنین سیب زمینی سرخ شده کار می کنند.

سبزیجات: مطمئناً این سوپ سیب زمینی است، اما ما دوست داریم چند فنجان سبزیجات اضافی اضافه کنیم. پیاز ضروری است، هویج رنگ و مقداری شیرینی و کرفس خرد شده طعم و بافت را اضافه می کند.

کره و آرد: ترکیبی از کره و آرد است که سوپ را غلیظ می کند. ما دوست داریم برای این کار از کره بدون نمک استفاده کنیم و سپس نمک را به سلیقه خود در هنگام درست کردن سوپ تنظیم کنیم. گفته می شود، اگر تمام آنچه شما دارید، کره شور کار می کند. اگر نیاز دارید که سوپ بدون گلوتن باشد، مشکلی نیست! ما نکاتی را برای حذف آرد در دستور زیر اضافه کرده ایم.

آبگوشت/آبگوشت: برای داشتن بیشترین طعم، از آب مرغ با کیفیت خوب در فروشگاه استفاده کنید یا از آبگوشت خانگی استفاده کنید. وقتی به سراغ آبگوشتی می رویم که از فروشگاه خریداری می شود، سراغ کم سدیم می رویم. ما همچنین به دنبال آبگوشتی هستیم که از فروشگاه خریداری می شود که رنگ تیره تر داشته باشد (معمولاً به معنای طعم بیشتر است) و از آنجایی که معمولاً ستون فقرات بیشتری دارد، ما دوست داریم آبگوشت استخوان جعبه ای بخریم (ما گاهی اوقات از آبگوشت استخوان خانگی نیز استفاده می کنیم).

طرز تهیه سوپ سیب زمینی خامه ای

خامه: در اواخر پخت کمی خامه اضافه می کنیم. آب مرغ طعم را اضافه می کند و خامه آبگوشت را خامه ای و مجلل تر می کند (ما از همین ترفند هنگام تهیه سوپ مرغ خامه ای مورد علاقه خود استفاده می کنیم). اگرچه استفاده از کرم تنها گزینه نیست. نیم و نیم، خامه ترش، پنیر خامه ای یا ماست ساده را به جای آن امتحان کنید.

پنیر: پنیر یک ماده اختیاری است، اما اگر مقداری در دست داشته باشید، غنای دوست‌داشتنی به سوپ می‌دهد. برای سوپی که رقیب سیب زمینی پخته پنیری است، از چدار تیز استفاده کنید. ما همچنین عاشق هم زدن در گراویر هستیم (ما از آن هنگام تهیه مک و پنیر استفاده می کنیم) و پارمزان طعم زیادی را به آن اضافه می کند.

مراحلی که برای این سوپ دنبال می کنم

درست کردن سوپ سیب زمینی از ابتدا ساده است و همه اینها در یک قابلمه اتفاق می افتد! در اینجا یک مرور کلی از طرز تهیه آن آورده شده است (دستور پخت کامل سوپ سیب زمینی در زیر آمده است).

پیاز، هویج و کرفس را در کره بپزید تا نرم شوند.
سیر، رزماری و سایر ادویه ها را با هم مخلوط کنید.
آرد را روی سبزیجات بپاشید و بپزید تا برشته شود. (این آرد است که سوپ را غلیظ می کند.)
مایه کیک را اضافه کنید سپس روی حرارت ملایم قرار دهید.
سیب زمینی ها را اضافه کنید و تا حدی بپزید تا نرم شوند.
خامه و پنیر را هم بزنید. طعم چاشنی را بچشید و سپس سرو کنید!
دو روش برای سرو این سوپ وجود دارد: آبگوشت یا غلیظ و مخلوط. ما هر دو را دوست داریم و ساختن آنها به جز مرحله آخر یکی است. برای یک سوپ غلیظ، مجلل و مخلوط، از پوره سیب زمینی یا مخلوط کن غوطه ور استفاده کنید تا نیمی از سیب زمینی های موجود در سوپ را پوره یا له کنید تا غلیظ شود. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...