وبلاگ

طرز تهیه بهترین سس سالاد سزار خانگی

طرز تهیه بهترین سس سالاد سزار خانگی : طرز تهیه سس سالاد سزار خامه ای مورد علاقه مان با کمی دردسر. این را با دست، در مخلوط کن، غذاساز یا با استفاده از مخلوط کن غوطه ور درست کنید.

وقتی صحبت از سالاد سزار می شود، من دوست دارم سس من پر طعم، کمی تند و خامه ای باشد. این دستور غذای ساده امتیازات و امتیاز بالایی را دریافت می کند، سریع درست می شود!

ما از این سس برای تهیه سالاد خانگی سزار مورد علاقه خود استفاده می کنیم! طرز تهیه این سس درست به اندازه سس ایتالیایی ما، این مزرعه خامه ای و سس پنیر آبی ما که بسیار مورد بازبینی قرار گرفته است (خوشمزه است) درست می شود!

مواد مورد نیاز برای بهترین سس سالاد سزار خانگی

لیست کامل مواد تشکیل دهنده با مقادیر مواد در قسمت دستور غذا در زیر این مقاله ذکر شده است. در اینجا، من به سرعت شما را از طریق آنها فقط در صورت داشتن هر گونه سوال راهنمایی می کنم.

تخم مرغ – سبک مورد علاقه من از سس سزار با تخم مرغ خام شروع می شود. من از تخم مرغ های تازه و محلی استفاده می کنم (مثل زمانی که مایونز خانگی درست می کنم). اگر نگران استفاده از زرده تخم مرغ خام هستید، به دنبال تخم مرغ پاستوریزه در فروشگاه بگردید و از آنها استفاده کنید. ما همچنین یک سس سزار بدون تخم مرغ را به اشتراک گذاشته‌ایم که اگر بیشتر با آنچه شما دنبالش هستید مطابقت داشته باشد بسیار خوشمزه است.

آب لیموی تازه – تازه در اینجا بهترین است و من دوست دارم مقدار کمی اضافه کنم. لیمو حالت خامه ای سس را کاهش می دهد و همه طعم ها را بالا می برد. اگر به لیمو حساس هستید، کمی جلوی آن را بگیرید و بعد از اینکه پانسمان درست شد، به سادگی کمی بیشتر آن را فشار دهید.

خردل دیژون – خردل چند کار را برای پانسمان سزار انجام می دهد. اول، به امولسیون شدن کمک می کند، یعنی فقط به چسباندن پانسمان به هم و تبدیل آن فوق خامه ای کمک می کند. خردل نیز عنصر تنگ خود را به مهمانی اضافه می کند.

آنچوی – من به دنبال چیز واقعی می روم و آنچوی بسته بندی شده در روغن می خرم، زیرا عاشق طعمی هستم که به سس اضافه می کنند. می‌توانید خمیر آنچوی را در لوله بخرید که کارساز است، فقط به خاطر داشته باشید که کل آنچوی بهترین طعم را به شما می‌دهد.

بهترین سس سالاد سزار خانگی

سیر – سیر تازه برای این سس سالاد ضروری است. من از دو حبه متوسط استفاده می کنم که سس را نسبتاً سیر سیر می کند. می‌توانید بر اساس میزان علاقه‌تان به سیر خام، کاهش یا افزایش دهید.

روغن خنثی – در برخی دستور العمل ها هنگام تهیه این سس از روغن زیتون استفاده می شود، اما ما ترجیح می دهیم از روغن خنثی تری استفاده کنیم، به این معنی که لیمو، آنچوی و سیر واقعا می درخشند.

پنیر پارمزان – من همیشه یک مشت خرده پارمزان به سالادم اضافه می کنم، اما دوست دارم چند قاشق غذاخوری پارمزان رنده شده را نیز به سس اضافه کنم.

طرز تهیه بهترین سس سالاد سزار خانگی

همانطور که در بالا ذکر کردم، شما چند گزینه برای تهیه پانسمان دارید. اجازه دهید شما را از طریق همه آنها راهنمایی کنم:

با دست – حدود 10 دقیقه طول می کشد و به یک کاسه و هم زدن نیاز دارد. برای هم زدن روغن داخل سس باید کمی روغن آرنج بزنید، اما طولی نمی کشد (قول می دهید). ابتدا زرده تخم مرغ، آب لیمو و خردل را با همزن بزنید تا کف کند و به آرامی در روغن بریزید. تمام مدت هم زدن را ادامه دهید تا روغن مخلوط شود و سس مانند سس مایونز رقیق شده به نظر برسد. کار را با هم زدن آنچوی ریز خرد شده، سیر و پارمزان رنده شده به پایان برسانید.
در مخلوط کن، غذاساز یا استفاده از مخلوط کن غوطه وری – این کار کمتر از 5 دقیقه طول می کشد و به این معنی است که تمام کار برای شما انجام می شود. بدون هم زدن (هنگام استفاده از غذاساز، اگر ضمیمه کاسه کوچکی دارید، توصیه می کنیم از آن استفاده کنید.) برای همه گزینه ها، ابتدا همه چیز را به جز روغن مخلوط کنید و سپس، در حالی که دستگاه کار می کند، به آرامی در روغن بریزید تا زمانی که سس بیاید. با یکدیگر.
من معمولاً پانسمان را با دست درست می‌کنم زیرا از پختن ظروف اضافی متنفرم. من همچنین بافت سس دست ساز را دوست دارم، که تکه های کوچک سیر و آنچوی را در سراسر آن پراکنده می کند. هر روشی را که انتخاب کنید، پانسمان شگفت انگیز خواهد بود.

تغییرات دستور غذا

سس بدون تخم مرغ (و بدون مایونز): به سس سالاد سزار بدون تخم مرغ نگاهی بیندازید.

سس سالاد سزار وگان: تخم مرغ و روغن را جایگزین سس مایونز گیاهی کنید (1/2 تا 1 فنجان) و آنچوی ها را با یک قاشق غذاخوری کیپر خرد شده جایگزین کنید. هوموس یا تاهین نیز پایه های عالی برای سس هستند. همچنین باید پنیر پارمزان را کنار بگذارید.

تهیه شده بدون آنچوی: اگر از آنچوی لذت نمی برید، به جای آن کوپر را امتحان کنید. از 1 تا 2 قاشق غذاخوری کیپر آبکش شده استفاده کنید و قبل از اضافه کردن به سس آنها را خیلی خوب خرد کنید. چلپ چلوپ کوچک سس Worcestershire نیز یک افزودنی خوب برای کمک به جایگزینی طعم‌های شور و اومامی است که با در نظر نگرفتن آنچوی از دست رفته است. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی
طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی
طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی : طعم کلیدی در این، با...
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته : بستنی نوقا و پسته را امتحان...
طرز تهیه گرانیتای تمشک
طرز تهیه گرانیتای تمشک
طرز تهیه گرانیتای تمشک : امروزه کارامل شور را در همه...
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل : این دستور...
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی : این کیک کلمبا یک کیک...
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی : این کیک ریکوتا سیسیلی...
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته : این نئوپولیتن گیلاس...
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی ​
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی ​
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی  : کیک لیموی ایتالیایی...
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی : این دستور...
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی :مراحل تهیه...