وبلاگ

طرز تهیه کیک هویج نرم و آسان

طرز تهیه کیک هویج نرم و آسان : این دستور پخت مورد علاقه من برای کیک هویج است! این 100٪ از ابتدا ساخته شده است، به راحتی درست می شود و کاملاً خوشمزه است.

طرز تهیه کیک هویج نرم و آسان

این کیک هویج سریع، آسان و بسیار خوشمزه درست می شود. تا همین اواخر بود که متوجه شدیم چقدر کیک هویج را دوست داریم. این چیزی نبود که هر کدام از ما با خوردن بزرگ شدیم. به لطف این دستور العمل آسان، ما عاشق شدیم. شما می توانید این کیک را به سرعت و بدون وسایل فانتزی زیاد درست کنید. این کیک نه تنها خوشمزه ترین کیک هویجی است که ما درست کرده ایم، بلکه برای درست کردن آن بسیار خوشمزه است. اگر به دنبال تهیه کاپ کیک هستید، دستور پخت کیک هویج آسان ما را ببینید! از این کیک الهام گرفته شده است.

مواد لازم کیک هویج

مواد لازم برای این کیک ساده است و شرط می بندم که تعداد کمی از آنها را در آشپزخانه خود دارید! دستور پخت کامل در زیر آمده است، اما در اینجا یک مرور سریع وجود دارد:

  • من استفاده از آرد همه منظوره را دوست دارم، اما می توانید مقداری از آرد همه منظوره را جایگزین گندم کامل یا آرد سفید کامل کنید. برای یک کیک هویج بدون گلوتن، آرد را با مخلوط آرد بدون گلوتن مورد علاقه خود عوض کنید.
  • جوش شیرین به بالا آمدن کیک کمک می کند. ما بیکینگ پودر اضافه نمی کنیم، کیک به آن نیاز ندارد.
  • نمک، دارچین و عصاره وانیل طعم کیک را شگفت انگیز می کند.
  • روغن کیک را خوب و مرطوب نگه می دارد – هر روغنی با طعم خنثی کار می کند. (روغن نارگیل نیز کار می کند، اما طعم نارگیل ملایمی در کیک پخته شده وجود خواهد داشت.)
  • شکر کیک را مرطوب، سبک و خوشمزه می کند. من عاشق ترکیب شکر سفید و قهوه ای هستم، اما می توانید از یکی یا دیگری استفاده کنید. از زمان ارسال دستور غذا، برخی از خوانندگان ما پرسیده‌اند که آیا می‌توانیم شکری را که در دستور تهیه شده است کاهش دهیم یا خیر. شما می توانید، فقط به خاطر داشته باشید که مقداری که ما مشخص می کنیم، مرطوب ترین کیک را تولید می کند.
  • تخم مرغ ساختار کیک را می دهد.
  • تعداد زیادی هویج این کیک را به بهترین کیک هویج تبدیل می کند. من دوست دارم هویج هایم را با دست رنده کنم زیرا بافت آن را ترجیح می دهم، اما می توانید از غذاساز خود استفاده کنید یا هویج از قبل رنده شده را از فروشگاه بخرید. وقتی برای اولین بار کیک را آزمایش کردیم، تعداد هویج ها را به دو فنجان کاهش دادیم زیرا سه فنجان کمی افراطی به نظر می رسید. بعد از پخت و گذاشتن خنک شدنش کمی ناامید شدیم. بنابراین اگر در حال درست کردن کیک هستید و شروع به حدس زدن مجدد تعداد هویج های مورد نیاز در دستور غذای زیر می کنید، این کار را نکنید. شما به هر سه فنجان نیاز دارید. بالاخره یک کیک هویج است.
  • آجیل و کشمش اختیاری هستند! من می دانم که برخی از مردم آجیل و کشمش را در کیک هویج دوست دارند، در حالی که برخی دیگر تحمل اضافه کردن آنها را ندارند. اینها کاملا اختیاری هستند، پس با چیزی که دوست دارید پیش بروید.

طرز تهیه کیک هویج نرم و آسان

درست کردن خمیر کیک

طرز تهیه کیک هویج نرم و آسان نمی تواند ساده تر باشد! اگر چند کاسه دارید و می توانید مواد را با هم مخلوط کنید، می توانید این کیک را درست کنید! همانطور که از ویدیوی دستور پخت ما می بینید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را با هم ترکیب کنید. در اینجا نحوه انجام آن را دوست دارم:

مواد خشک در یک کاسه، مواد مرطوب در کاسه دیگر: من دوست دارم مواد خشک را در یک کاسه با هم مخلوط کنم تا خوب مخلوط شوند. سپس تمام مواد خیس را در ظرف دیگری با همزن می زنم.

مواد خشک و مرطوب را با هم تا کنید: سپس به یک کاردک لاستیکی یا قاشق بزرگ تغییر می‌دهم و این دو – مواد مرطوب و خشک – را با هم تا می‌کنم تا جایی که رگه‌های بزرگی از آرد نبینم. (ما هنگام درست کردن این کیک قهوه دارچینی، کیک ساده آناناسی و این کیک زغال اخته کره ای از همین روش استفاده می کنیم. هر دو دستور پخت خیلی خوب هستند!)

هویج، آجیل و کشمش را اضافه کنید: وقتی خمیر را آماده کردم، هویج را داخلش می‌زنم و اگر از آن استفاده می‌کنم، آجیل و کشمش را اضافه می‌کنم.

هویج رنده شده را به خمیر کیک اضافه کنید.
به این کیک هویج 3 فنجان هویج رنده شده اضافه می کنیم!
پخت کیک
وقتی نوبت به پخت کیک هویج می رسد، خمیر را بین دو قالب کیک با کره و آرد پاشی شده تقسیم کرده و تا زمانی که پخته شود بپزید. لایه های کیک به مدت 35 تا 40 دقیقه در فر می پزند (بوی فوق العاده ای دارند). بعد از پخت اجازه دهید لایه ها خنک شوند و سپس با فراستینگ دلخواه یخ بزنید.

فراستینگ کیک

ما عاشق فراستینگ پنیر خامه ای خامه ای خود هستیم. نرم و خامه ای است و مانند برخی از مایه کیک سفت نمی شود. (اگر این همان چیزی است که به دنبال آن هستید، بخش یادداشت های دستور را بررسی کنید، ما یک دستور پخت سنتی پنیر خامه ای را ارائه می دهیم).

فراستینگ در واقع همان چیزی است که برای روی کیک شکلاتی گینس استفاده کردیم. این فقط با سه ماده ساخته شده است:

  • پنیر خامه ای
  • شکر پودر شده
  • خامه غلیظ

اگر اهل فراستینگ نیستید یا اگر مواد لازم را ندارید، کیک را همانطور که هست بدون هیچ فراستینگی امتحان کنید. یا روی آن کمی پودر قند الک کنید. (منبع)

مقاله های دیگر ما:

خواص چای

چای سفید

فواید بادمجان

فواید تربچه

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...