وبلاگ

طرز تهیه براونی با آرد بادام

طرز تهیه براونی با آرد بادام : طرز تهیه براونی آرد بادام که تنها با ۷ ماده در یک کاسه درست شده است. به چیزی شیرین و شکلاتی نیاز دارید؟ سپس این براونی های شکلاتی آرد بادام دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. آنها علاوه بر اینکه جایگزینی سالم برای براونی های سنتی هستند، همان بافت خفیف و مرطوبی را ارائه می دهند که از براونی های معمولی انتظار دارید. دوستدار سرخپوشان (به این معنی که آنها فاقد گلوتن، گندم و لبنیات هستند)، شیرینی خود را از شربت افرا می گیرند و آنها را بدون شکر تصفیه شده نیز می کند.

این براونی های خانگی با آرد بادام به قدری خارق العاده هستند که هرگز نمی دانید بدون گلوتن هستند! شیرینی‌شده با شربت افرا، این دستور پخت براونی بدون گلوتن و شکلاتی اضافی، تضمین می‌شود که دستور پخت بعدی مورد علاقه‌تان در زمان شروع هوس شکلات باشد.

مانند دستور العمل های کیک شکلاتی آرد بادام و کاپ کیک شکلاتی بدون آرد، این دستور پخت براونی آسان است. به علاوه، این یک جایگزین عالی برای براونی های سنتی است که کره و شکر بسته بندی شده دارند و چندان سالم نیستند.

مواد مورد نیاز:

مشخصات مواد تشکیل دهنده این دستور پخت براونی آرد بادام بدون گلوتن مشابه دستور العمل کیک شکلاتی آرد بادام و حتی دستور پخت کیک شکلاتی بدون آرد من است.

شما نیاز خواهید داشت:

  • آرد بادام بلانچ شده (لینک وابسته)
  • پودر کاکائو شیرین نشده – در این دستور می توانید از پودر کاکائو و پودر کاکائو به جای یکدیگر استفاده کنید.
  • روغن نارگیل ذوب شده (خنک شده)
  • شربت افرا
  • تخم مرغ های بزرگ
  • عصاره وانیل
  • گردو

طرز تهیه براونی با آرد بادام

میتوانید اینها را جایگزین کنید:

  • روغن: اگر روغن نارگیل در دسترس ندارید، می توانید روغن خنثی دیگری مانند روغن آووکادو را جایگزین کنید.
  • آرد بادام: اگر آن را پیدا نکردید، می توانید در خانه با استفاده از مخلوط کن یا غذاساز آرد بادام درست کنید. این دستور را می توان با غذای بادام نیز درست کرد. با این حال، براونی های پودر بادام در مقایسه با براونی های تهیه شده با آرد بادام کمی متراکم خواهند بود.
  • شیرین کننده: می توانید شهد آگاو را به جای شربت افرا عوض کنید. شما همچنین می توانید از عسل استفاده کنید، اما من توصیه می کنم از عسل کمتر (¾ فنجان تا 1 فنجان) استفاده کنید زیرا شیرین تر است.
  • شیرین کننده کتو: اگر دنبال براونی بادام کتو هستید، توصیه می کنم با شربت افرا کتو (لینک وابسته) شیرین شده با میوه راهب شیرین کنید. استویای مایع نیز می تواند جایگزین قابل قبولی باشد.
  • آجیل: با خیال راحت گردوهای موجود در این دستور براونی آرد بادام را با هر آجیلی که ترجیح می دهید عوض کنید. پسته، گردو، خلال بادام و حتی نارگیل شیرین نشده در اینجا به زیبایی کار می کنند!
  • اختیاری – قطره چکان شکلاتی: اگر می خواهید این براونی های فاج آرد بادام را به سطح بعدی ببرید، توصیه می کنم آن ها را با شکلات بپاشید. من شیرین کننده های بدون شکر تصفیه شده مانند Enjoy Life یا چیپس های شکلات تیره Lily’s (چیپس های شکلات بدون شکر برای گزینه کتو) (پیوندهای وابسته) را برای آب چکان ترجیح می دهم، اما هر یک از مارک های شکلات مورد علاقه شما کارساز است.
  • اختیاری – میوه خشک یا تازه: اگر می‌خواهید آن را کمی رنگارنگ کنید، آن را با انواع توت‌های تازه پر کنید، یا کاری را که من انجام می‌دهم انجام دهید، آن را با توت فرنگی خشک بپاشید (لینک وابسته).
  • اختیاری – نمک دریایی: می‌توانید آن را با نمک دریا یا آجیل کمی نمک‌شده بپاشید.
  • آنها را با بستنی سرو کنید: من نمی توانم روشی بهتر از یک پیمانه بستنی وانیلی یا خامه فرم گرفته با شربت افرا را تصور کنم.

چگونه با آرد بادام براونی درست کنیم؟

طرز تهیه براونی با آرد بادام آسان دارای 6 مرحله است:

آماده سازی برای پخت: فر را با دمای 350 درجه گرم کنید. یک ظرف فر مربعی 8×8 را با کاغذ روغنی بپوشانید.
مواد خشک را با هم ترکیب کنید: آرد بادام و پودر کاکائو را در یک کاسه بزرگ با همزن بزنید تا یکدست شود و هیچ گلوله ای باقی نماند.
مواد مرطوب را اضافه کنید: روغن نارگیل، شربت افرا، تخم مرغ و عصاره وانیل را به کاسه مواد خشک اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند.
آجیل ها را اضافه کنید: نصف فنجان از آجیل ها را داخل آن بریزید.
آماده سازی برای پخت: خمیر خام را داخل قالب آماده شده بریزید و با استفاده از کاردک آن را به طور مساوی پخش کنید. آن را با بقیه گردو بپاشید.
پخت: آنها را به مدت 35 تا 40 دقیقه در فر آماده شده بپزید یا تا زمانی که خلال دندانی که در مرکز براونی ها فرو کرده اید تمیز (یا با چند خرده خرده ریز) خارج شود. اجازه دهید تا براونی ها به مدت 5 دقیقه خنک شوند و آن ها را از تابه روی توری سیمی بردارید. اجازه دهید قبل از برش در دمای اتاق خنک شود تا از جدا نشدن آنها جلوگیری شود. با قهوه، شیر یا شیرهای گیاهی مانند شیر بادام سرو کنید.
مرحله اختیاری: اگر شما هم مثل من هستید و از شکلات اضافی و براونی های خوش طعم لذت می برید، توصیه می کنم آنها را با شکلات آب شده بریزید. من فکر می کنم ساده ترین راه برای آب کردن شکلات در مایکروویو است. برای انجام این کار؛
2 اونس قرار دهید. از چیپس های شکلات مورد علاقه شما (هر دو نیمه شیرین و غیر شیرین مناسب اند) در یک کاسه شیشه ای قابل استفاده در مایکروویو.
مایکروویو را به مدت 30 ثانیه در دمای بالا قرار دهید. آن را هم بزنید و سپس در فواصل 30 ثانیه ای تکرار کنید تا کاملا ذوب شود. براونی های خود را برش بزنید و با چیپس شکلات ذوب شده بریزید.

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...