وبلاگ

فواید خوردن آب خیارشور

فواید خوردن آب خیارشور : در ابتدا، نوشیدن آب خیارشور ممکن است بد به نظر برسد. اما دلایل مختلفی برای در نظر گرفتن آن وجود دارد. ورزشکاران سالهاست که این نوشیدنی شور را می نوشند. کارشناسان همه دلایلی که چرا آب خیارشور برای نوشیدن بعد از ورزش خوب است را نمی دانستند. آنها فقط می دانستند که به نظر می رسد به تسکین گرفتگی عضلات کمک می کند.

حق داشتند. به نظر می رسد که به گرفتگی عضلانی کمک کند، به علاوه. در اینجا نگاهی به 10 مزیت سالم نوشیدن آب خیارشور آورده ایم.

گرفتگی عضلات را تسکین می دهد

بر اساس مطالعه ای که در Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است، مردان کم آبی پس از نوشیدن آب خیارشور سریعتر از گرفتگی عضلات تسکین می یابند. حدود 1/3 فنجان آب خیارشور تمام چیزی است که برای داشتن این اثر لازم است. آب خیارشور بیشتر از نوشیدن همان مقدار آب، گرفتگی عضلات را تسکین می دهد. همچنین بیشتر از نوشیدن چیزی کمک کرد.

این می تواند به این دلیل باشد که سرکه موجود در آب خیارشور ممکن است به تسکین سریع درد کمک کند. سرکه ممکن است به متوقف کردن سیگنال های عصبی که باعث گرفتگی عضلات خسته می شوند کمک کند.

فواید خوردن آب خیارشور

به شما کمک می کند هیدراته بمانید

برای اکثر افراد، نوشیدن آب برای هیدراتاسیون بعد از تمرین خوب است. اگر به طور متوسط ​​یا یک ساعت یا کمتر ورزش می کنید، احتمالاً آب تمام چیزی است که نیاز دارید. اما اگر سخت ورزش می‌کنید، هر بار بیش از یک ساعت ورزش می‌کنید، یا در آب و هوای گرم ورزش می‌کنید، داستان متفاوت است.

نوشیدن چیزی حاوی سدیم و پتاسیم می تواند به شما کمک کند تا سریعتر هیدراته شوید. سدیم یک الکترولیت است که هنگام تعریق از دست می دهید. پتاسیم یکی دیگر از الکترولیت های از دست رفته در عرق است.

آب خیارشور حاوی مقدار زیادی سدیم است. مقداری پتاسیم نیز دارد. پس از یک جلسه ورزش طولانی یا عرق‌ریز، نوشیدن مقداری آب خیارشور می‌تواند به بدن شما کمک کند تا سریع‌تر به سطوح طبیعی الکترولیت خود بازگردد. مراقب مصرف سدیم خود هستید یا رژیم کم سدیم دارید؟ قبل از مصرف آب خیارشور حتما با پزشک و متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

این یک کمک بازیابی بدون چربی است

فواید خوردن آب خیارشور : اگر می‌خواهید وزن کم کنید، احتمالاً در مصرف نوشیدنی‌های ورزشی پرکالری چندان روانی ندارید. هنوز هم برنامه خوبی برای جایگزینی الکترولیت های از دست رفته پس از ورزش سخت، طولانی مدت یا در هوای گرم است. بعلاوه، اگر عضلات شما گرفتگی دارند، احتمالاً خواهان تسکین در سریع ترین زمان ممکن خواهید بود.

آب خیارشور فاقد چربی است، اما می تواند مقداری کالری داشته باشد. این می تواند از صفر تا 100 کالری در هر وعده 1 فنجان داشته باشد. مقدار کالری بستگی به آنچه در محلول خیارشور وجود دارد.

همچنین می توانید آب خیارشور های آماده تجاری را که به عنوان نوشیدنی های ورزشی به بازار عرضه می شوند، خریداری کنید. هزینه آنها بیشتر از نوشیدن چیزی است که در شیشه خیارشور شما باقی می ماند، وقتی همه خیارشور از بین رفته اند. نکته مثبت این است که با خواندن برچسب تغذیه متوجه خواهید شد که در هر وعده چه چیزی دریافت می کنید.

حاوی آنتی اکسیدان است

آب خیارشور دارای مقادیر قابل توجهی ویتامین C و E است که دو آنتی اکسیدان کلیدی هستند. آنتی اکسیدان ها به محافظت از بدن شما در برابر مولکول های آسیب رسان به نام رادیکال های آزاد کمک می کنند. همه در معرض رادیکال های آزاد قرار می گیرند، بنابراین داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان در رژیم غذایی ایده خوبی است.

ویتامین‌های C و E همچنین به تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن شما کمک می‌کنند، از جمله نقش‌هایی که در بدن شما ایفا می‌کنند. بیشتر بخوانید: آیا واقعاً شکلات تلخ برای سلامتی مفید است؟ »

ممکن است از تلاش های کاهش وزن شما حمایت کند

آب خیارشور حاوی مقدار زیادی سرکه است. همانطور که در Bioscience، Biotechnology و Biochemistry گزارش شده است، مصرف روزانه کمی سرکه ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

پس از 12 هفته، شرکت کنندگان در مطالعه که روزانه 1/2 اونس یا 1 اونس سرکه مصرف کرده بودند، وزن و چربی بیشتری نسبت به افرادی که سرکه مصرف نکرده بودند، از دست دادند.

به کنترل سطح قند خون کمک می کند

مطالعه ای که در مجله تحقیقات دیابت منتشر شد، اثرات مصرف یک وعده کوچک سرکه را قبل از غذا نشان داد. سرکه به تنظیم سطح قند خون بعد از غذا در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کرد. دیابت نوع 2 با اضافه وزن و چاقی مرتبط است.

سطح قند خون به خوبی تنظیم شده به حفظ سلامتی شما کمک می کند. بسیاری از افراد دیابت نوع 2 دارند و آن را نمی دانند. قند خون تنظیم نشده می تواند باعث مشکلات سلامتی جدی مانند نابینایی، آسیب قلبی و آسیب کلیه شود.

سلامت روده را تقویت می کند

سرکه موجود در آب خیارشور می تواند به سلامت شکم شما نیز کمک کند. سرکه یک غذای تخمیر شده است. غذاهای تخمیر شده برای دستگاه گوارش شما مفید هستند. آنها رشد و تعادل سالم باکتری ها و فلور خوب را در روده شما تشویق می کنند.

شوید سالم است

برای مزایای بالقوه بیشتر، آب خیارشور شوید را انتخاب کنید. شوید دارای کوئرستین است. کوئرستین دارای خواص کاهش دهنده کلسترول است. یک مطالعه منتشر شده در کلسترول نشان داد که شوید پایین است. (منبع)

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی
طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی
طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی : طعم کلیدی در این، با...
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته : بستنی نوقا و پسته را امتحان...
طرز تهیه گرانیتای تمشک
طرز تهیه گرانیتای تمشک
طرز تهیه گرانیتای تمشک : امروزه کارامل شور را در همه...
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل : این دستور...
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی : این کیک کلمبا یک کیک...
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی : این کیک ریکوتا سیسیلی...
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته : این نئوپولیتن گیلاس...
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی ​
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی ​
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی  : کیک لیموی ایتالیایی...
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی : این دستور...
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی :مراحل تهیه...