وبلاگ

بهترین پیشنهاد ها برای صبحانه

بهترین پیشنهاد ها برای صبحانه : صبحانه راهی عالی برای شروع روز شماست. در حالی که برخی از افراد ترجیح می دهند صبحانه را حذف کنند، برخی دیگر برای شروع به یک منبع انرژی نیاز دارند. اگر از صبحانه لذت می برید، انتخاب غذاهای مغذی ممکن است انرژی طولانی مدت را تامین کند و ساعت ها شما را سیر نگه دارد. این غذاها به طور معمول سرشار از فیبر، پروتئین، چربی های سالم و ریز مغذی ها هستند.

در حالی که بهتر است از گزینه‌های ناسالمی که حاوی شکر، کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده و مواد افزودنی هستند اجتناب کنید، اما همیشه آسان نیست که بدانید چه چیزی را انتخاب کنید. به این ترتیب، لیست زیر به شما کمک می کند صبحانه ای سالم بسازید.

در اینجاچند مورد از بهترین غذاها و نوشیدنی ها را برای خوردن در صبح آورده ایم.

بهترین پیشنهاد ها برای صبحانه

تخم مرغ

تخم مرغ یکی از بهترین پیشنهاد ها برای صبحانه ساده و مغذی است. آنها منبع عالی پروتئین هستند که به حمایت از سنتز عضلات کمک می کند. از آنجایی که پروتئین مدتی طول می کشد تا هضم شود، به شما کمک می کند احساس سیری کنید.

در یک مطالعه، افرادی که برای صبحانه تخم‌مرغ و نان تست مصرف می‌کردند، گرسنگی کمتری نسبت به افرادی که غلات سبوس‌دار دریافت کردند، گزارش کردند، که نشان می‌دهد مصرف پروتئین بیشتر در گروه تخم‌مرغ – 25 گرم در مقابل 11 گرم – باعث سیری بیشتر می‌شود. علاوه بر این، گروه تخم مرغ کالری کمتری در ناهار خوردند، که نشان می دهد این غذا ممکن است از مدیریت وزن پشتیبانی کند. علاوه بر این، زرده تخم مرغ حاوی لوتئین و زآگزانتین است. این آنتی اکسیدان ها به جلوگیری از اختلالات چشمی مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا کمک می کنند.

تخم مرغ همچنین یکی از بهترین منابع کولین است، یک ماده مغذی حیاتی برای سلامت مغز و کبد.

برخلاف تصور رایج، تخم مرغ با وجود کلسترول بالا، سطح کلسترول را در بیشتر افراد افزایش نمی دهد. در واقع، یک بررسی از 23 مطالعه نشان داد که تخم مرغ یک اثر محافظتی خفیف در برابر بیماری قلبی دارد.

با این حال، سعی کنید مصرف مواد صبحانه بسیار فرآوری شده را که معمولاً با تخم مرغ همراه می شوند، محدود کنید، مانند سوسیس صبحانه و بیکن. در عوض، تخم‌مرغ‌های خود را با سایر غذاهای مغذی مانند نان تست غلات کامل، میوه‌های کامل یا سبزیجات سرخ شده بخورید.

ماست یونانی

اگر به دنبال یک صبحانه سریع هستید، ماست یونانی یک گزینه عالی است. این ماده با صاف کردن آب پنیر و مایعات دیگر از کشک شیر ساخته می‌شود، که محصولی خامه‌ای تولید می‌کند که نسبت به ماست معمولی پروتئین بیشتری دارد. علاوه بر این، نسبت به سایر منابع پروتئینی کالری کمتری دارد. یک وعده 1 فنجان (245 گرم) دارای 25 گرم پروتئین و تنها 149 کالری است.

به علاوه، ماست یونانی مملو از مواد مغذی مفیدی مانند کلسیم، ویتامین B12، روی، پتاسیم و فسفر است. انواع خاصی مانند بیفیدوباکتریا منابع خوبی از پروبیوتیک ها هستند که از هضم شما حمایت می کنند. برای اطمینان از اینکه ماست شما حاوی پروبیوتیک است، به دنبال عبارت “حاوی کشت های زنده و فعال” روی برچسب باشید.

اگر یک محصول خامه‌تر و با پروتئین بالاتر را ترجیح می‌دهید، ماست ایسلندی – معروف به skyr – گزینه عالی دیگری است. سعی کنید ماست یونانی را با انواع توت ها یا میوه های خرد شده پر کنید تا فیبر، ویتامین و مواد معدنی بیشتری به آن اضافه کنید.

قهوه

جدا از آب، قهوه محبوب ترین نوشیدنی در جهان است. تقریباً 85٪ از آمریکایی ها به طور منظم قهوه می نوشند. سرشار از کافئین است، مولکولی که هوشیاری را افزایش می دهد، خلق و خو را بهبود می بخشد و عملکرد فیزیکی و ذهنی را افزایش می دهد. قابل ذکر است، بسیاری از ورزشکاران قهوه را به عنوان یک نوشیدنی طبیعی قبل از تمرین برای حمایت از عملکرد ورزشی می نوشند.

همچنین حاوی ترکیبات مفید دیگری مانند اسید کلروژنیک، اسید کافئیک و دی ترپن ها است که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند. در واقع، مصرف منظم قهوه با بسیاری از فواید سلامتی، مانند کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی، دیابت نوع 2، چاقی، بیماری کبد، پارکینسون، انواع خاصی از سرطان و حتی مرگ به هر دلیلی مرتبط است.

اکثر مطالعات نشان می دهد که 1 تا 3 فنجان (240-710 میلی لیتر) در روز – حاوی حدود 300-400 میلی گرم کافئین – این فواید را ارائه می دهد. اگرچه این مقدار برای بزرگسالان بی خطر است، اما اگر باردار هستید، باید خود را به 300 میلی گرم یا کمتر کافئین در روز محدود کنید.

در نهایت، بهتر است قهوه خود را سیاه یا با لبنیات یا شیر گیاهی بنوشید. سعی کنید شکر را کم مصرف کنید یا به طور کلی از آن اجتناب کنید، زیرا قند زیاد با خطرات سلامتی مرتبط است. (منبع)

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی
طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی
طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی : طعم کلیدی در این، با...
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته : بستنی نوقا و پسته را امتحان...
طرز تهیه گرانیتای تمشک
طرز تهیه گرانیتای تمشک
طرز تهیه گرانیتای تمشک : امروزه کارامل شور را در همه...
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل : این دستور...
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی : این کیک کلمبا یک کیک...
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی : این کیک ریکوتا سیسیلی...
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته : این نئوپولیتن گیلاس...
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی ​
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی ​
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی  : کیک لیموی ایتالیایی...
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی : این دستور...
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی :مراحل تهیه...