وبلاگ

طرز تهیه سوپ جو

طرز تهیه سوپ جو: این دستور پخت یک سوپ جو پر از سبزیجات زیادی است که راحت، مغذی و (در عین حال!) بسیار خوشمزه است. استفاده از جو، این سوپ را بسیار جالب تر از استفاده از ماکارونی یا برنج می کند. همچنین یک دستور پخت پایه عالی برای درست کردن سوپ است. این روش پخت و پز به همراه طعم دهنده های ما را دنبال کنید، سپس سبزیجات خود را بنا بر سلیقه خود مخلوط و مطابقت دهید – یا میتوانید از محتویات یخچال خود استفاده کنید، هر آنچه که تصور میکنید!

بنابراین امروز، یک سوپ جو! بسیار ساده، طعمی لذیذ و پر از سبزیجات مغذی، ترفند کوچکی که طعم را در اینجا افزایش می دهد، تفت دادن مقدار کمی سبزی و ادویه برای سوپ است. این واقعا طعم را شکوفا می کند. مطمئن باشید شگفت زده خواهید شد! با طرز تهیه سوپ جو با ما همراه باشید.

طرز تهیه سوپ جو

مواد لازم در سوپ جو

این چیزی است که در این سوپ جو وجود دارد:

1. طعم دهنده های جو و آبگوشت
  • جو مروارید – غلات سبوس دار خوشمزه طعمی آجیلی و بافت جویدنی دارند که تجربه خوردن این سوپ ساده را افزایش می دهد. آن را در راهروی سوپ یا غلات در فروشگاه مواد غذایی و معمولاً در کنار لوبیا خشک پیدا کنید. (البته شما میتوانید هر نوع جو را که در خانه دارید استفاده کنید.) نباید با جو پوست کنده که سفت تر است و پختن آن زمان بیشتری می برد، اشتباه گرفت. جو پوست کنده فقط پوسته بیرونی آن برداشته شده است. جو مروارید پوسته و همچنین مقداری از سبوس آن برداشته شده است و در نتیجه دانه ای رنگ پریده تر، سریعتر پخته شده و کمتر جویدنی است. جو مروارید همان چیزی است که ما امروزه از آن استفاده می کنیم.
  • آب سبزیجات / آب گوشت – درست کردن خانگی آن بسیار ساده است، واقعا ارزش دارد که خودتان درست کنید! در غیر این صورت، از بیرون میتوانید تهیه اش کنید.
  • برگ بو و آویشن – گیاهان تازه طعم بهتری به سوپ می‌دهد اما خشک‌شده نیز اثر خود را می‌گذارد.
  • تخم گشنیز و رازیانه آسیاب شده – ما فقط از 1/4 قاشق چای خوری از هر کدام از سبزیجات در اینجا استفاده می کنیم که مقدار زیادی نیست، اما کافی است کمی چیزی به طعم آبگوشت اضافه کنیم که باعث می شود همه تعجب کنند که چرا این سوپ قدر خوشمزه است؟ ! همانطور که در بالا ذکر شد، تفت دادن سبزیجات و ادویه جات ترفندی است که در اینجا طعم آن را برجسته می کند.

2. سبزیجات

مواد لازم در سوپ
  • پیاز – این را در اولویت قرار دهید زیرا در عکس وجود ندارد! فقط پیاز سفید معمول روزانه شما.
  • سیر – زیرا به ندرت دستور العمل های خوشمزه در اینجا بدون سیر اتفاق می افتد.
  • افزودنی های سبزیجات – من از هویج، کرفس و قارچ در اینجا استفاده کرده ام. اما اگر می‌خواهید آن را خودتان درست کنید، می‌توانید از سبزیجاتی که می‌توانند 35 دقیقه زمان جوشیدن را حفظ کنند، استفاده کنید. برای پختن سریع‌تر سبزیجات (مانند مارچوبه)، ابتدا آن‌ها را تفت دهید، آن‌ها را بردارید، سپس در انتهای زمان پخت دوباره به آن اضافه کنید. برای سبزی هایی که فوراً پژمرده می شوند مانند اسفناج، فقط آنها را در انتها به داخل سوپ بیندازید.
  • جعفری – یک مشت خوب برای هم زدن در انتها برای یک طعم خوب از تازگی (رنگ و طعم).

طرز تهیه سوپ جو

  • سبزیجات را تفت دهید – روغن را گرم کنید سپس تمام سبزیجات را به مدت 5 دقیقه تفت دهید تا نرم شوند. فقط همه آنها را به طور همزمان در تابه قرار دهید – پیاز، سیر، هویج، کرفس و قارچ. آنها طلایی نمی شوند، ما فقط می خواهیم آنها را بپزیم تا قبل از اینکه بجوشانیم، طعم سیری خوبی داشته باشند و از بیرون کمی رنگ بگیرند.
  • سبزی ها و ادویه ها را تفت دهید – آویشن، برگ بو، گشنیز، رازیانه، نمک و فلفل را اضافه کنید و 1 دقیقه تفت دهید. پختن آنها به این شکل به جای ریختن آنها در آبگوشت، طعم بیشتری به سوپ می دهد زیرا برشته کردن ادویه ها طعم را شکوفا می کند! این یک ترفند طعم شسته و رفته است که می توانید آن را برای بسیاری از دستور العمل ها تطبیق دهید. من این کار را به طور منظم در دستور العمل ها انجام می دهم، از چانا آلو کاری نخود گرفته تا سوپ کلم با وزن تقریبا صفر (که به هر طعمی نیاز دارد که می تواند کمک کند!).
  • جو – جو را در آبکش درست زیر آب لوله کشی بشویید، سپس قبل از استفاده چند دقیقه بگذارید تا آب آن گرفته شود. سپس آب جو و سبزیجات را داخل قابلمه اضافه کنید و خوب هم بزنید
  • 35 دقیقه روی حرارت متوسط ​​یا تا زمانی که جو مروارید پخته شود بجوشانید. جو مروارید مانند ماکارونی بیش از حد پخته شده کاملاً نرم نمی شود. کمی از جویدن آن را حفظ می کند و همین باعث می شود که آن را بسیار خوب کند! فوراً با یک طعم متوجه خواهید شد که پخته شده است، زیرا جو مروارید خام مانند برنج خام سفت است.
  • جعفری را چند دقیقه درست قبل از سرو مخلوط کنید. (منبع)

نوش جان!

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه سرو غذای گرم سازمانی، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...